Rätt val?

Oj vad det snurrar i skallen! Det med gymnasieval är jobbigt! Många ser det självklart vad de skall välja, men inte jag... Alla verkar vara ämnade för en viss typ av utbildning. Jag är intresserad av så många olika saker att jag vet inte vad jag passar in på! Valet blev till sist natur. Men jag tänker ofta på om jag valde rätt. Jag kanske skulle valt till estet för att förgylla min gymnasietid? Jag vet inte... Men jag hoppas att det kommer att bli bra vad jag än hamnar, det känns så...
Det var ju månader sen valet men jag tänker ofta på det. Framtiden är viktig för mig

Ett test från gymnasieguiden.se

Men testet stämmer inte så bra in på mig... Jag är inte mycket till friskus eller fixare precis ^^ eller datasnille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0