Spotify+Samhällskunskap

Nu sitter jag och lyssnar på Spotify. Very good åttiotals musik! Kände för det just nu. Har massa att renskriva i so:n men det är så tråkigt att renskriva... Men måste sätta fart. Snart kommer tante och onkel!
Idag började syslöjden! :D Denna gång skulle vi lära oss brodér stygn. Det var väl inte så jättekul. Stack mig på nålen några gånger, och Claras "franska knutar" blev kallade franska klumpar, och de levde upp till sitt rykte. heheheh. Jag hade också problem med dem.
Sen stannade vi kvar i bilden. Kajsa fick näsblod och jag spillde brun färg på mammas linne :S. Som tur är gick det nästan bort om man gnuggade.

Wham!


Kommentarer
Postat av: attackbebis

Hur går det med länkandet? Jag trodde vi hade en deal... Om oärlighet tycker jag inte!

2010-04-03 @ 19:26:05
URL: http://attackbebis.blogg.se/
Postat av: attackbebis

Hörru, din skojjare! Jag tycker att ditt beteende kan liknas vid en ignorant spefågels. Ta dig i kragen människa, och sluta vara så gemen.

2010-04-08 @ 14:58:06
URL: http://attackbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0