Lååång dag!

Denna dag har hittils gått väldigt långsamt. Kan bero på att jag längtar till helgen. För då kommer Hanna från Halmstad! Då kommer hon och Kajsa sova hos mig över helgen. Vi ska gå på Avatar!

Kom nyss hem från en skoldag som jändes lååååång. Har redan hunnit glufsa i mig två muffins! En gigantisk.

Imorgon efter skolan ska jag och Kajsa in till stan och gå en liten runda innan Hanna kommer med bussen. Efter det tar vi bussen hem.

Just nu sitter jag och lyssnar på spotify och gör inget meningsfullt, egentligen. Får väl hitta på något...

Just det! Det är Wic ♥ match idag! Som jag skall kolla på. Men det går ju inte så bra för dom.












Sådana här muffins har jag ätit! ♥

Recept finns på tasteline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0