Hej igen!



Nu var det längesen sist!
Det blev inte så mycket bloggande i Thailand... Dagarna var fyllda med massor av andra roliga saker!

Igår var jag på stan med Clara. Jag lade pengar på min nya garderob. Men jag får ta lite i taget för att inte bli hel pank! Jo, det är så att mycket av mina kläder är för korta i midja, ärmar... Så jag tänkte att det inte gör något att köpa nytt då. Och jag är inte intresserad av helt samma kläder längre. Så det blev två randiga tröjor, (De var så fina!), en jättefin kofta som Clara tyckte var... umm... ja hemsk i alla fall! Men det tyckte inte jag och det är det viktiga! Passformen var konstig i rätt storlek så jag fick ta en mindre. Den lär inte bli för kort i armarna ändå!

Idag har jag träffat Lina. Hon kom till mig halv elva och jag hade försovit mig (som vanligt -.-) och då fick jag ett sms av Lina: Hej kan jag komma lite innan. om typ tio minuter? Och jag låg i sängen då...
Så vi har gjort lite olika saker, kollat på tv, och Laugther chain på youtube, DEN måste ni kolla in!!! Sen åkte vi skridskor och sjöng singstar. Det gick inte att sänka mic ljudet så det lät jättehögt och när vi gick ner fick vi kommentarer om hur fint vi sjöng med lite flin.

När Lina åkt hem fortsatte jag på rysaren jag börjat kolla på igår. Inte så kul när det slutade med att jag blev ensam hemma. Så jag stängde av och kollade vidare när någon kom hem igen.

Sen har jag fixat med min blogg. Jag kände att jul-temat måste bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0