Denna dag...



Dagen har faktiskt varit ganska hyfsad. Men många har varit bitchiga mot mig och mina vänner. Fattar inte vad som hänt med dem. (?) Bara fick ett ryck helt plötsigt. Kanske en dålig dag...

Efter skolan träffade jag Kajsa lite men det var inte länge. Imorgon skall vi in till stan och hyra film till lördagen. Då blir det skräckfilmskväll. Mahahahahah. Oj! Fick ett ryck där... Och det blir en massa godis också... :9 Nam!

Sen har jag gjort lite språkläxor, engelska och spanska.

Idag var det Glee!!! Så himla bra det är!!! Synd med uppehåll nästa torsdag... :(  Liksom en av veckans höjdpunkter!!! Okej, nu låter jag som värsta tv nörden. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0