dagens slut

Nu är dagen snart slut! Idag har jag haft språk och gympa. När jag kom hem proppade jag i mig ett paket salta kex hahahah. Jag orkade inte laga mat. Och varinte sugen på "frukost". Sen har jag chillat framför datorn och fixat naglarna. Det tog en stund men kul att prova sig fram lite. Har alldrig gjort såhär innan. Bild kommer nog imorgon. Måste duscha innan naglarna åker på. Ska snart göra det. Sen blir det tv. Väldigt slapp dag.

Nu är det bestämt Hanna kommer hit på fredag till söndag! Lääängtar! <3 Då får jag två sova över gäster. Tur att städade i helgen! hahahah





Nu ska jag ta en dusch! Fast inne!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahah, tur att du städade! ;)<33 blir det avatar också eller? :P

2010-01-26 @ 18:25:40
URL: http://kajsaahkarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa! :*

2010-01-27 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0