Snö! ♥

Idag har vi fått våra klasskläder! Jag och therese har rosa tröjor, kanske Mathilda med ( vet inte!) resten har svarta.
Jag och Kajsa har grå byxor... Med Namn på, på mina står det FRIDAY. :)
Jag hade klart för mig att det var mycket snö ute, men jag blev chockad när jag gick till bussen i morse. Pappa hade skottat, och det kändes som att gå i tunnlar. Några kom inte till skolan för de hade fått för sig att bussarna inte gick (?) Det är ju bara i Halmstad! Så några försökte övertala Jörgen att flytta matteprovet men det blev idag ändå. Jag tror det gick ganska bra. :D





Det är inte lätt att se hur mycket snö det faktiskt är!









En liten julgran! ♥


Okej, vissa kanske inte tycker att det är mycket snö, men för mig är det det! Jag har aldrig sett så mycket snö i "byn" i mina 16 vintrar!




Klass kläderna! Väldigt stora! Skulle beställa mindre men blev ständigt varnad om hur mycket de krymper i tvätten, Jag får väl se hur de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0