Slappdag! efter skolan...

Idag har jag slappat framför tv:n! Jätte skönt! Det var ett tag sen nu. Men ändå har jag suttit och grubblat, inte kunna slappna av. Varför? Nej, det vet jag inte riktigt. Kanske pågrund av allt det jag borde göra egenligen...

Jag har även gjort kokos toppar i ett svep! Kan ju inte säga bakat för det var ju bara att blanda ihop lite stuff. Det var ju superenkelt!
Väldigt goda! Vet inte om jag har ätit kokostoppar innan.

Kajsa skämde ut sig lite idag i skolan ♥. Behöver väl kanske inte nämna det hahahahah.

Jag började kolla på en skräckfilm men pappa ville kolla på sport och det var nog bara bra för det var lite hemskt att kolla på det själv ^^ Tänk om jag inte somnar ikväll!?

Det gick inte att lägga in på bloggen innan :(. Det gick inte ens att logga in... Därför kommer inlägget nu! :D


Jag och Zorro mysar!


Min lille myse mise! ♥

Fast det ser lite motvilligt ut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh, jag saknar er. Men annars e det ganska ok att vara i Spanien :)

2010-02-06 @ 22:25:36
Postat av: camilla

jätte söt bild :D

2010-02-14 @ 14:41:36
URL: http://millanmilla.blogg.se/
Postat av: Frida

åååå

2010-02-14 @ 21:41:42
Postat av: Frida

hahahah tack! :D

2010-02-14 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0