hemma igen!

Kom hem från skolan vid tre. Har nu ätit och slappat lite vid datorn.
Näpen verkar inte fullt så jobbiga som jag trodde att de skulle bli.  (skönt)
Gympan var rent ut sagt livsfarlig! Vi höll på med den där stora pilates bollen och skulle göra mål med den. Men jag höll mig undan efter minnena från den förra när Belinda flög in i väggen med huvudet före och Samuel flög in i målstolpen när han försökte förhindra mål. Idag var det Marcus (gul) och Martins tur. Marcus gick till attack och bollen flög upp i luften och de åt två olika håll. Såg kul ut, men jag blev chockad och pep tror jag. Kajsa as gravade ju såklart medans jag och Clara höll för munnen och undrade hur det gick. Men ingen allvarlig skada skedd, eller iallafall låtsades de inte om det...

Nu skall jag börja med matte parallet med datorn.




Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahah, det var faktiskt roligt xP och du ska inte klaga på min stavning för du har skrivit parallet xP <33

2010-02-01 @ 17:22:22
URL: http://kajsaahkarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

men det blev fel mina fingrar på höger handen är isklumpar! Det skyller vi på

2010-02-01 @ 17:57:49
URL: http://fridaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0