Julklappsshopping!


Idag har jag och Kajsa varit och Julshoppat det blev flera julklappar men lite annat också... :-*
Vi var inne i julboden och som vanligt blir man rädd att riva ner allting så fort man närmar sig butiken 8-)
Sen handlade vi naturgodis på kvantum, det var äckligt. Kajsa tvingade mig att smaka på en wasabi nöt eller något. När vi skulle hem så glömde vi gå av bussen (IQ) men vi hade bara missat en eller två hållplatser. vi trodde att det var typ två kilometer kvar för det var så mörkt. Och vi gich av precis utmed vägen. Det var kolsvart överallt och vi såg inte vägen på andra sidan. Bilarna körde som galningar men vi kom fram överlevande. Sen har Kajsa hjälpt mig lite med min blogg och sen har jag exprimenterat lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0