Äntligen framme!



Toyota center

Nu är vi äntligen framme i Thailand! Efter nästan ett dygns resa! Som tur var kunde jag sova på planet *puh* Vi bor inatt på paragon inn i Bangkok. Det går runt massor av hundar överallt :S. Det är ett fint hotell men området är lite annorlunda mot hotellet. Men nu har jag fått se det verkliga livet hos en Thailändare, alla lever ju inte så men det här är ju deras verklighet inte turist livet. Jag fattar varför Lina älskar Thailand! Allt är ju rosa! Taxis, moppar, julbelysning tilloch med äggen!!! Jag blir helt fascinerad! Rosa ägg med blå ägg vita och svart ägg gula?! Jag köpte en jättegullig choklad Jag ville köpa att ge till alla de kära där hemma! Men min smällte innan jag fått upp förpackningen och såååå seg var jag inte. Vi var också på en liten marknad på Toyota center och jag köpte ett färglatt armband (förvånad?) Alla kollar på mig och Anna för att vi är blonda...

Joo... varför har de massa julbelysning och grnar när de inte firar jul?!?

Kommentarer
Postat av: Thailina

Tja frida <33. Ja allt e ju typ rosa ahhahahha och jag är inte förvånad att du köpt ett armband ahhahahahah

Hoppas att ni har det bra eller det syns ju

Puss hej <3

2009-12-13 @ 18:50:45
URL: http://linamariasvensson.webblogg.se/
Postat av: Thailina

Det har nog julbelysning för att det är så många svenskar som åker dit på¨julen det är nog därför

Kram saknar dej <333

2009-12-14 @ 17:29:53
URL: http://linamariasvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0